مقالات سنگ

بزرگترین سنگ فروشی اصفهان

بزرگترین سنگ فروشی اصفهان

یکی از پر استفاده ترین مصالح در صنعت ساختمان سازی سنگ ها می باشند که تنوع آن ها نیز در بازار زیاد است و برای موارد مختلفی مانند نماهای بیرونی و راه پله ها، کف پارکینگ و… مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده ی بهتر و درست تر از این سنگ های ساختمنی لازم است اطلاعاتی درباره ی آن ها داشته باشید که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت و بزرگترین سنگ فروشی اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع سنگ های ساختمانی و پر استفاده ترین آن ها عبارت اند از سنگ مرمر، سنگ گرانیت، سنگ تراورتن، سنگ انتیک و …

 

بزرگترین سنگ فروشی اصفهان

در این بخش قصد داریم توضیح کوتاهی درباره ی کاربرد این سنگ ها به شما بدهیم البته دانستن کاربرد سنگ های ساختمانی تنها بخشی از اطلاعات لازم می باشد زیرا شما برای گرفتن یک تصمیم درست نیاز است با کاربرد این سنگ ها نیز آشنا شوید.  که عبارتند از:

 

سنگ مرمر: یکی از مقاوم ترین سنگ های ساختمانی سنگ مرمریت است که در برابر تمامی فصول سال میتواند مقاوم باشد و زیبایی خود را از دست ندهد و به هیچ عنوان تغییر رنگ ندهد و یا کیفیت آن تغییری نکند از این سنگ در نمای داخلی ساختمان ها، نمای بیرونی ساختمان ها،کف سالن و پشت tv  روم استفاده میشود.

 

سنگ گرانیت: سنگ گرانیت یکی از سنگین ترین سنگ ها بع حساب می آید و چسبندگی ملات به آن نیز پایین است پس بیشتر از آن برای ارتفاعات پایین و یا کف استفاده می شود که سنگ گرانیت را میتوان در کف سالن پذیرایی، کف پارکینگ، پله ها ، و نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد همچنین این سنگ را میتوان در محوطه ی حیاط نیز مورد استفاده قرار داد.

 

سنگ تراورتن: سنگ تراورتن به دلیل تخلخلی که دارد میتواند عایق صدا و حرارت باشد. علاه بر آن از مقاوت بسیار بالایی نیز برخوردار است که سنگ تراورتن را شما میتوانید با برش دادن در کفپوش خانه ها و یا پارکینگ ولابی و…استفاده کنید وهمچنین میتوانید از این سنگ در نمای ساختمان نیز استفاده کنید. در بیشتر خانه های جدیدی که ساخته می شود این سنگ مورد استفاده قرار میگیرد چون نمای بسیار زیبایی به خانه ی شما میبخشد.زیرا با انواع سبک های مدرن و کلاسیک و.. سازگاری خواهد داشت.

 

بزرگترین سنگ فروشی اصفهان

 

عوامل موثر در قیمت سنگ ها

قبل از این که بزرگترین سنگ فروشی اصفهان را به شما معرفی کنیم لازم است بدایند سنگ های ساختمانی با توجه به ویژگی هایی که دارند دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند از جمله مهم ترین این ویژگی ها عبارت است از:

  • اندازه و سایز سنگ های ساختمانی
  • نوع و ماهیتی که هر یک از این سنگ ها دارد
  • شرایط اقتصادی جامعه و نوساناتی که بازار های ارزی دارند
  • هزینه هایی که برای حمل و نقل این سنگ ها صرف می شود
  • سورت و یا درجه بندی سنگ های ساختمانی
  • روش های مختلف برش سنگ ها و یا فرآوری آن ها
  • هزینه های استخراج سنگ ها از معدن
  • و….

 

بزرگترین سنگ فروشی اصفهان

شما میتوانید تمامی این سنگ های ساختمانی را از مجموعه ی پالس استون که بزرگترین سنگ فروشی اصفهان می باشد با پایین ترین قیمت خریداری کنید . مجموعه پالس استون درعرصه ی فروش سنگ های ساختمانی است و در این عرصه 15 سال تجربه کسب کرده است و فروش داشته است. شما می توانید برای خرید سنگ های ساختمانی از مجموعه ی ما از طریق وب سایت ما یا از طریق خرید حضوری خرید کنید.

 

ادرس ما :
اصفهان – شهرک صنعتی محمود آباد – خیابان هیئت امنا – خیابان 20 شرقی – دفتر فروش سنگ ساختمانی پالس

راه تماس و مشاوره ی رایگان : 09124374841

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *