مقالات سنگ

بهترین سنگ تراورتن حاجی آباد

بهترین سنگ تراورتن حاجی آباد

از بهترین و اقتصادی ترین سنگ های موجود در بازار تراورتن حاجی آباد می باشد که این نوشته از سایت پالس استون میخواهیم چند نمونه از بهترین سنگ تراورتن حاجی آباد را به شما معرفی کنیم. جالب است بدانید که سنگ های تراورتن حاجی آباد از تخلخل کمتری بهره مند هستند و در طیف های رنگی کرم تا شکلاتی در بازار موجود می باشند و همه ی سلیقه ها را پوشش خواهند داد.

از سنگ تراورتن حاجی آباد برای مکان های مختلفی مانند: نمای ساختمان، کفپوش ها و در راه پله و… استفاده خواهند کرد زیرا از مقاومت و قیمت مناسبی برخوردار می باشند. اگر به دنبال یک سنگ باکیفیت و زیبا به رنگ های روشن برای نمای ساختمان خود می باشد ما سنگ تراورتن حاجی آباد را به شما معرفی خواهیم کرد که در ادامه چند مدل از آن را به تصویر خواهیم کشید.

 

بهترین سنگ تراورتن حاجی آباد

قبل از این که بهترین سنگ تراورتن حاجی آباد را به شما معرفی کنیم میخواهیم دلیل استفاده از این سنگ را با شما بررسی کنیم که عبارت است از: این سنگ از مقاومت و چسبندگی خوبی برخوردار است، دارای طول عمر بالایی می باشد و صرفه ی اقتصادی دارد، تراکم و بافت بسیار مناسبی خواهد داشت، جذب آب کمی دارد و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است.

از سنگ های تراورتن حاجی آباد به دلیل داشتن بافت زیبا و رنگ های روشن در فضاهای داخلی و دکوراسون خانه نیز استفاده خواهند کرد و روشن بودن رنگ این سنگ ساختمانی باعث می شود تا با انواع سبک های خانه مانند: مینیمال و کلاسیک و نئو کلاسیک و… نیز سازگاری داشته باشد. این سنگ در برابر شکستگی و ساییدگی نیز بسیار مقاوم می باشد. از جمله ویژگی های منحصر بفرد این سنگ وزن پایین و مناسب آن می باشد که به راحتی میتوان آن را در مکان های دلخواه نصب کرد.

 

1- سنگ تراورتن حاجی آباد H102

سنگ تراورتن حاجی آباد H102

اولین سنگی که در لیست بهترین سنگ تراورتن حاجی آباد قرار خواهد گرفت همین مدل می باشد که دارای سایز عرض 40 سانتی متر ضخامت 1.8 میلی متر است. از این مدل ستگ تراورتن حاجی آباد بیشتر برای نمای ساختمان و محوطه سازی استفاده می شود که میتوانید به صورت تک و یا عمده آن را تهیه کنید.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن حاجی آباد H102

 

2- سنگ تراورتن حاجی آباد H106

عکس سنگ تراورتن حاجی آباد H106

دومین و بهترین سنگ تراورتن حاجی آباد همین مدل می باشد که در تصویر بالا مشاهده می کنید. این سنگ بسیار پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی می باشد و بیشتر در فضاهای خارجی ساختمان مانند نما، حیاط و دیوار های باغ مورد استفاده قرار میگیرد که برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن حاجی آباد H106

 

3- سنگ تراورتن حاجی آباد H104

سنگ تراورتن حاجی آباد H104

سومین سنگی که در لیست بهترین سنگ تراورتن حاجی آباد قرار می گیرد تراورتن حاجی آباد H104 می باشد که بیشتر برای نمای ساختمان و یا محوطه مورد استفاده قرار می گیرد. از دلایل محبوبیت این مدل تخلخل پایین آن و مقاومت بالایش در برابر سرما و گرما می باشد همچنین این مدل رنگ عامه پسندانه ای دارد و بیشتر برج ساز ها از آن استفاده خواهند کرد.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن حاجی آباد H104

 

4- سنگ تراورتن حاجی آباد H100

تصویر سنگ تراورتن حاجی آباد H100

آخرین مدل و یکی از بهترین سنگ تراورتن حاجی آباد همین مدل می باشد که در بیشتر ساختمان ها با نمای سفید از این سنگ استفاده خواهد شد. از جمله ویژگی های این سنگ یکدستی، جنس استخوانی، ساب پذیری بالا و برش پذیری عالی می باشد و به همین دلیل این سنگ تراورتن جز پر فروش ترین مدل های تراورتن می باشد که برای خرید و مشاهده ی اطلاعات بیشتر میتوانید از لینک زیر دیدن فرمایید.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن حاجی آباد H100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *