مقالات سنگ

بهترین سنگ تراورتن کرم

بهترین سنگ تراورتن کرم

زمانی که صحبت از سنگ های ساختمانی باشد بدون شک یکی از بهترین و معروف ترین سنگ هایی که به ذهن انسان می رسد سنگ ساختمانی تراورتن می باشد. در واقع سنگ های تراورتن یک نوع سنگ رسوبی می باشد که از رسوبات چشمه های آب گرم به وجود آمده است و از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

جالب است بدانید که در زمان های گذشته سنگ های تراورتن در صنعت ساختمان سازی جایی نداشت زیرا معمار ها و ساختمان ساز ها معتقد بودند از سنگ هایی مانند تراورتن که دارای تخلخل یا حفره می باشد نمی شود استفاده کرد. اما با گذشت زمان، سنگ های تراورتن جایگاه خوبی در صنعت ساختمان سازی پیدا کردند و معمار ها از این سنگ ها در نماهای داخلی و خارجی ساختمان بسیار استفاده خواهند کرد.

 

معرفی بهترین سنگ تراورتن کرم

حال که با سنگ تراورتن و ویژگی های آن آشنا شدید در این بخش میخواهیم شما را با بهترین سنگ تراورتن کرم آشنا کنیم زیرا این سنگ تنوع رنگی بسیاری دارد که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد که در نوشته های قبلی از دیگر رنگ ها سخن گفتیم اما در این بخش میخواهیم تراورتن های کرم که بسیار کاربردی و پر استفاده نیز می باشند را به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

 

1- سنگ تراورتن اطلس AT101

سنگ تراورتن اطلس AT101

یکی از بهترین سنگ تراورتن کرم مدل اطلس می باشد که دارای قیمت بسیار مناسبی است و با کیفیت بی نظیر و بالایی فرآوری شده است. از این سنگ ساختمانی بیشتر در بخش هایی بیرونی مانند نمای ساختمان استفاده خواهد شد که با توجه به جنس و کیقیا قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد.

مشاهده ی محصول: سنگ تراورتن اطلس AT101

 

2- سنگ تراورتن حاجی آباد H102

سنگ تراورتن حاجی آباد H102

دومین و یکی دیگر از بهترین سنگ تراورتن کرم، تراورتن حاجی آباد می باشد که از درخشان ترین و استخونی ترین و شفاف ترین سنگ های تراورتن در بازار و منطقه است. این سنگ از مقاومت بالایی برخوردار است و ابعاد بزرگی دارد و مناسب نماهای بیرونی و محوطه سازی می باشد.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن حاجی آباد H102

 

3- سنگ تراورتن کردستان MK107

تصویر بافت سنگ تراورتن کردستان MK107

از دیگر سنگ های با کیفیتی که در لیست بهترین سنگ تراورتن کرم قرار خواهد گرفت مدل کردستان می باشد که دارای عرض 40 سانتی متر ضخامت 1.8 میلی متر است و از پر استفاده ترین سنگ ها در نماهای کلاسیک ساختمان ها به شمار می آید و طرفداران زیادی نیز دارد.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن کردستان MK107

 

5- سنگ تراورتن ندوشن NA101

سنگ تراورتن ندوشن NA101

یکی دیگر از بهترین سنگ تراورتن کرم مدل ندوشن می باشد که دارای بافتی بدون موج است و با توجه به کیفیت و مقاومتی که دارد قیمت آن نیز بسیار مناسب است. این نوع از سنگ پر مصرف ترین سنگ ساختمانی در مکان هایی مانند محوطه و نمای ساختمان می باشد.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن ندوشن NA101

 

6- سنگ تراورتن طرق TR101

سنگ تراورتن طرق TR101

از دیگر سنگ های ساختمانی با کیفیت که در لیست بهترین سنگ تراورتن کرم قرار خواهد گرفت میتوانیم به تراورتن طرق اشاره کنیم. این مدل از سنگ ساختمانی دارای سطحی صاف و یکدست می باشد و برش پذیری بسیار خوبی نیز دارد. از دیگر ویژگی های این سنگ میتوانیم به ابعادش که عرض  40 سانتی متر ضخامت 1.8 میلی متر می باشد اشاره کنیم.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن طرق TR101

 

7- سنگ تراورتن ارس AR108

سنگ تراورتن ارس AR108

و اما آخرین سنگ ساختمانی که قصد معرفی کردن آن را داریم و جز بهترین سنگ تراورتن کرم می باشد مدل ارس می باشد که شباهتی به سنگ های دره بخاری دارد و رنگ آن نیز کرم روشن است و بسیار مناسب نماهای داخلی و بیرونی ساختمان می باشد.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن ارس AR108

 

کلام پایانی

در این نوشته ابتدا سعی کردیم توضیح کلی درباره ی سنگ های تراورتن به ویژه تراورتن کرم و ویژگی هایی که دارند مانند جنس آن ها و یا میزان تخلخل آن ها بدهیم و در ادامه هفت تا از بهترین سنگ تراورتن کرم را به شما معرفی کردیم که هر کدام ویژگی های مختلفی دارند و قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت. با توجه به سلیقه و بودجه ی خود میتوانید هر یک از این سنگ های تروارتن به رنگ کرم را خریداری و در ساخت و یا بازسازی خانه ی خود استفاده کنید. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *