مقالات سنگ

بهترین سنگ کرم ساختمانی

بهترین سنگ کرم ساختمانی

بهترین سنگ کرم ساختمانی چیست؟ در این مقاله ی آموزشی پالس استون قصد معرفی چند نمونه از بهترین سنگ کرم ساختمانی را به شما معرفی کنیم. خوب می دانیم که رنگ کرم به دلیل خنثی بودنش یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین رنگ ها به شمار می آید درواقع شما این این را میتوانید با هر رنگ دیگری که دوست دارید ست کنید.

معمولا از سنگ ساختمانی کرم برای کف خانه استفاده می شود یا برای دیوار پوش ها زیرا این امر باعث بزرگتر نشان دادن فضای خانه می شود و همچنین علاوه بر زیبایی شما میتوانید از مبلمان با ترکیب رنگی های متفاوت استفاده کنید. اگر شما نیز به دنبال استفاده از سنگ ساختمانی کرم هستیسنگ تراورتن حاجی آباد H102د باید با بهترین های این سنگ ها آشنا شوید.

 

سنگ چینی سفید ازنا و الیگودرز

سنگ چینی سفید ازنا و الیگودرز یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای سنگ کف است و در لیست بهترین سنگ کرم نیز قرار دارد که در رنگ کرم نیز موجود است. این سنگ به دلیل سختی و مقاومت بالا انتخاب مناسبی برای کف ساختمان ها می باشد. در مجموع، سنگ مرمریت کرم، تراورتن کرم و سنگ چینی سفید ازنا و الیگودرز در رنگ کرم، بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان سنگ کف، نما و دیوار ساختمان هستند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

 

مهمترین خصوصیات سنگ کرم مرغوب چیست؟

  1. رنگ کرم و طبیعی: سنگ کرم مرغوب دارای رنگ گرم و طبیعی است که به فضا حس آرامش و جذابیت خاصی می بخشد.
  2. استحکام زیاد: سنگ کرم مرغوب دارای استحکام زیادی است که از جمله خصوصیات برجسته آن محسوب می‌شود.
  3. مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی: سنگ کرم مرغوب باید از مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار باشد.
  4. مناسب برای ساخت مصنوعات سنگی : قابل استفاده در ساخت لوازمی مانند: میز، کابینت و دیوار پوش ها باشد.

 

بهترین معادن سنگ کرم ایران در کجا قرار دارند؟

بهترین معادن سنگ کرم در ایران عبارتند از:

سنگ تراورتن آتشکوه

 معدن سنگ تراورتن آتشکوه

این معدن در فاصله ۳ کیلومتری شرق شهر نیم ور در استان مرکزی قرار دارد. سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن سنگ از این معدن استخراج می‌شود که بخش عمده‌ای از آن به صورت کوپ خام به کشورهای دیگر صادر می‌شود. متأسفانه این معدن تقریباً در حال اتمام است و پیدا کردن سنگ سوپر آتشکوه کمی دشوار شده است.

 

 معادن سنگ تراورتن محلات

معادن سنگ تراورتن محلات در استان مرکزی واقع شده‌ اند. سنگ‌ های استخراج شده از این معادن از نظر زیبایی، استحکام، بافت و تراکم در سطح بالایی قرار دارند. رنگ ‌های کرم و صدفی از رنگ ‌های رایج در بین سنگ‌ های تراورتن محلات هستند.

 

 معادن سنگ مرمریت کرمان

مرمریت کرم کرمان یکی از بهترین سنگ ‌های کرم برای استفاده در کف، پله و دیوار داخلی است. این سنگ به رنگ‌های کرم و کرم صورتی استخراج می ‌شود.

 

1-سنگ تراورتن تکاب ممتاز T120

سنگ تراورتن تکاب ممتاز T120

از معروف ترین و بهترین سنگ کرم میتوانیم به سنگ تراورتن تکاب ممتاز اشاره کنیم زیرا این سنگ دارای سطحی صاف و یکدست می باشد و برای استفاده از آن در نمای ساختمان یا محوطه سازی بسیار مناسب می باشد این سنگ در طول سالیان کیفیتش را به سازندگان اثبات کرده است از همین رو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این سنگ با کیفیت و زیبا را در لینک زیر میتوانید مشاهده کنید.

مشاهده سنگ تراورتن تکاب ممتاز T120

2.سنگ مرمریت آباده MAB100

سنگ مرمریت آباده MAB100

سنگ مرمریت آباده یکی دیگر از بهترین سنگ کرم برای ساختمان سازی و نماهای داخلی و خارجی می باشد این سنگ داراری کاربردهای مختلفی مانند: کف لابی ،کف ساختمان ،راه پله ساختمان ، کف واحد های تجاری، دیوار پارکینگ و… می باشد که شما میتوانید مشخصات دیگر این سنگ را توسط لینک پایین ببینید.

مشاهده سنگ مرمریت آباده MAB100

 

3. سنگ تراورتن دره بخاری D103

سنگ تراورتن دره بخاری D103

سنگ تراورتن دره بخاری یکی از بهترین سنگ کرم ساختمانی می باشد که دارای موج هایی زیبا است و اگر شما به دنبال ساختن یک فضای هنری و زیبا هستنید ما حتما به شما پیشنهاد می کنیم از این سنگ استفاده کنید این سنگ در ابعاد عرض 40 سانتی متر ضخامت 1.8 میلی متر در مجموعه ما موجود می باشد که میتوانید آن را سفارش دهید.

مشاهده سنگ تراورتن دره بخاری D103

 

4. سنگ تراورتن حاجی آباد H100

سنگ تراورتن حاجی آباد H100

یکی از بهترین سنگ کرم ساختمانی سنگ تراورتن حاجی آباد می باشد که دارای ابعاد عرض 40 سانتی متر ضخامت 1.8 میلی متر می باشد این سنگ در صنعت ساختمان سازی بسیار شناخته شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است که از این سنگ برای لابی و پارکینگ های مدرن یا محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده سنگ تراورتن حاجی آباد H100

 

5. سنگ تراورتن اطلس AT101

سنگ تراورتن اطلس AT101

این سنگ که یکی از بهترین سنگ کرم برای ساختمان می باشد برای محوطه سازی سا نماهای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد این سنگ با کیفیت بالا فرآوری شده است و دارای قیمت مناسبی نیز می باشد که از لینک زیر میتوانید دیگر مشخصات آن را بررسی کنید.

مشاهده سنگ تراورتن اطلس AT101

6- سنگ تراورتن حاجی آباد H102

سنگ تراورتن حاجی آباد H102

یکی از بهترین سنگ کرم ساختمانی که میتوانیم به شما معرفی کنیم همین مذل می باشد که از مقاومت بالایی نیز برخوردار است و برای مکان های مختلف مانند نما و محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سنگ رنگی زیبا و شفاف و استخوانی دارد که به خانه ی شما زیبایی دو چندانی می بخشد.

مشاهده محصول: سنگ تراورتن حاجی آباد H102

 

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از بهترین سنگ کرم برای ساختمان که از نوع تراورتن،مرمریت هستند را به شما معرفی کنیم تا خیلی راحت بتوانید یک تصمیم درست برای خرید سنگ بگیرید. هر کدام از این سنگ ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند که به راحتی میتوانید این ویژگی ها را مشاهده کنید و با یکدیگر مقایسه کنید. جالب است بدانید که سنگ های ساختمانی با رنگ کرم دارای انواع مختلفی می باشند که ما در این نوشته شما را با انواع سنگ ساختمانی کرم آشنا کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *