مقالات سنگ

بهترین سنگ تراورتن عباس آباد

بهترین سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن یک نوع سنگ طبیعی است که از رسوبات باقی مانده از آب های گرم و فشار بالا به وجود می آید.این سنگ به دلیل ویژگی ها خاصی که دارد در پروژه های مختلفی مانند: دیوارهای ساختمان، نمای بیرونی، راه پله سنگی، آبشارهای سنگی و بدنه داخلی دیوار به کار برده می شود.در میان انواع سنگ تراورتن ، سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از بهترین و پراستفاده ترین تراورتن ها می باشد. اگر به دنبال خرید بهترین سنگ تراورتن عباس آباد هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

ویژگی های سنگ تراورتن عباس آباد چیست؟

  • ظاهر زیبا و لوکس
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مانند: (باد، باران، برف)
  • ساب پذیری خوب
  • طیف رنگی متنوع
  • عایق حرارت و صوت

 

انواع سنگ تراورتن عباس آباد

  • موج کبریتی
  • دنده گاوی
  • بی موج
  • موج دار
  • کرم
  • صدفی
  • سوزنی
  • ابر و بادی

 

معایب سنگ تراورتن عباس آباد چیست؟

معایب کلی این سنگ به شرح زیر است:

  1. قیمت بالا: سنگ تراورتن عباس آباد به دلیل کیفیت و زیبایی خاص خود، قیمت بالایی دارد.
  2. رگه ‌های تیره در سورت های ضعیف: در برخی از سورت های سنگ تراورتن عباس آباد، رگه ‌های تیره ای وجود دارد که کیفیت سنگ را پایین می ‌آورد.
  3. استفاده از مواد رزین و اپوکسی نامرغوب: در برخی از سنگبری‌ ها، از مواد رزین و اپوکسی نامرغوب برای پرکردن سطوح سنگ استفاده می‌ کنند. این کار باعث پایین آمدن کیفیت و مقاومت کلی سنگ می شود.
  4. خرد شدن در دمای سرد و یخبندان: سنگ تراورتن عباس آباد در دمای زیر صفر درجه و یخبندان خُرد می‌ شود و به صورت کلی برای آب و هوای بسیار سرد مناسب نیست.

در زمان خرید اینترنتی سنگ عباس آباد و یا سفارش از مراکز فروش حتما به این موارد توجه کنید.

 

بهترین سنگ تراورتن عباس آباد کدام نمونه است؟

اگر قصد خرید سنگ ساختمانی تراورتن عباس آباد را دارید، باید به دنبال مرغوب ترین و با کیفیت ترین نمونه آن باشید.در میان تمامی نمونه های موجود این سنگ مثل: گیوتین عباس آباد، بادبر، صراحی و… سنگ تراورتن عباس سوپر ممتاز بهترین گزینه است.

این سنگ ظاهر بسیار زیبا و خیره کننده ای دارد و نمای خاصی را به ساختمان می بخشد. سنگ عباس آباد سوپر یکی از بهترین محصولات موجود در صنایع سنگ پالس استون است.این سنگ را می توانید با طیف رنگی استخوانی روشن متمایل به سفید از مجموعه ما خریداری کنید. جدای از ظاهر و جلای بالایی که دارد در برابر بارش باران های اسیدی بسیار مقاومت است و به سادگی تغییر رنگ نمی دهد.

 

قیمت سنگ تراورتن سوپر عباس آباد در پالس استون

قیمت این سنگ باتوجه به عواملی مانند: نوع سورت، رنگ، ابعاد، ضخامت و روش فرآوری متفاوت است.این سنگ به دلیل ویژگی‌ های خاصی که دارد، ممکن است با قیمت بالاتری نسبت به سایر سنگ ‌ها به فروش برسد.اگر به دنبال قیمت سنگ تراورتن عباس آباد در کارخانه هستید، با کارشناسان مجموعه پالس استون تماس حاصل کنید.جدای از اطلاع پیدا کردن از قیمت دقیق انواع سنگ های تراورتن می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند گردید.

 

بهترین سنگ تراورتن عباس آباد از کجا استخراج می شود؟

معدن سنگ عباس آباد در شهرستان محلات (نیم آور) در روستای باقرآباد استان مرکزی قرار دارد. این منطقه دارای کوه های سنگ فراوان تراورتن است و ماهیانه بیش از 90 هزار تن سنگ از این معادن استخراج می شود.

 

بهترین سنگ تراورتن عباس آباد را از کجا خریداری کنیم؟

بهترین سنگ های ساختمانی را می‌ توانید از صنایع سنگ پالس استون خریداری کنید. این مجموعه با سابقه دو دهه فعالیت در زمینه فروش انواع سنگ‌ های ساختمانی از جمله: سنگ تراورتن، سنگ مرمریت، سنگ گرانیت و سنگ چینی (کریستال) را با قیمت ‌و کیفیت مناسب ارائه می‌ دهد.علاوه بر این، مجموعه ما به مشتریان خود مشاوره رایگان در انتخاب بهترین سنگ برای پروژه های عمرانی و شهری ارائه می ‌کند.همچنین  در صورت وجود مغایرت یا هرگونه عیب و ایراد در زمان خرید سنگ از انبار سنگ ما می توانید، محصول خریداری شده را مرجوع و یا تعویض کنید.

بهترین سنگ تراورتن عباس آباد

چه عواملی در انتخاب سنگ های ساختمانی تأثیر گذار هستند؟

عوامل مؤثر در انتخاب انواع سنگ ساختمانی به شرح زیر است:

زیبایی: سنگ های ساختمانی بر اساس زیبایی و ظاهری که دارند، انتخاب می ‌شوند. رنگ، بافت و طراحی سنگ در انتخاب آن نقش به سزایی دارند.

قیمت: قیمت سنگ ساختمانی یکی از عوامل اصلی در انتخاب آن است. سنگ‌ های با قیمت پایین ‌تر ممکن است در ساخت ساختمان ‌هایی با بودجه کمتر به کار برده شوند.

دوام: سنگ ساختمانی باید دارای دوام و مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی باشد. این موضوع یکی از مهمترین عوامل در انتخاب سنگ ساختمانی است.

کیفیت: کیفیت سنگ ساختمانی به عوامل مختلفی چون رنگ، ابعاد، برش و فرآوری بستگی دارد. سنگ ‌های با کیفیت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و در برابر نور خورشید مقاومت بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *