مقالات سنگ

بهترین سنگ برای حمام چیست؟

بهترین سنگ برای حمام

بهترین سنگ برای حمام چیست؟ در این بخش از مقاله ی پالس استون میخواهیم شما را با بهترین سنگ برای حمام و دستشویی آشنا کنیم. باید بدانید که یکی از فاکتور های مهم برای زیبایی سرویس حمام استفاده از سنگ های با کیفیت است زیرا این سنگ ها علاوه بر جذابیت بسیار مقاوم در برابر رطوبت می باشند و جذب آب بسیار پایینی دارند و دارای طول عمر بسیار بالایی نیز می باشند.

به دلیل این که سنگ های مورد استفاده برای حمام به صورت دائمی در معرض آب و مواد شوینده قرار دارد به همین منظور نمیتوان از هر نوع سنگی استفاده کرد و معمولا سازندگان از سنگ هایی که دارای تخلخل کمتری می باشند استفاده می کنند در ادامه برخی از بهترین نمونه سنگ ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ویژگی های سنگ مناسب حمام و سرویس بهداشتی چیست؟

بهترین سنگ برای حمام یا سرویس بهداشتی سنگ هایی می باشد که دارای ویژگی هایی زیر باشد و شما حتما در هنگام انتخاب سنگ ها برای حمام یا سرویش بهداشتی خود باید به این نکات دقت کنید این ویژگی ها عبارتنداز:

  • مقاوم بودن در برابر مواد شوینده
  • با گذر زمان دچار تغییر رنگ نشود.
  • سطح این سنگ لغزنده نباشد.
  • در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم باشد.
  • تراکم این سنگ بالا باشد و تخلخل بسیار کمی داشته باشد.

 

بهترین سنگ برای حمام چیست؟

 

کاربرد سنگ در سرویس بهداشتی و حمام

قبل از این که بهترین سنگ برای حمام را به شما معرفی کنیم باید بدانید که از این سنگ ها برای قسمت های مختلفی از حمام یا سرویس بهداشتی استفاده می شود برای مثال:

سنگ کف سرویس: سنگ های استفاده شد در کف باید سطح لغزنده ای نداشته باشند تا باعث زمین خوردن افراد در حمام نشود همچنین باید نفوذ ناپذیر باشند و مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده داشته باشند.

سنگ دیوار سرویس: در این بخش دیگر ویزگی لغزندگی معنایی ندارد و شما باید به ویژگی های دیگری مانند زیبایی و کیفیت بالا و مقاوم در برابر شکستگی یا ترک خوردن دقت کنید.

سنگ اسلب سرویس: این سنگ برای نمای داخلی سرویس استفاده می شود و از ورود آب یا مواد شوینده به داخل خانه جلوگیری می کند این سنگ باید بسیار با کیفیت باشد و مقاومت بالایی نیز داشته باشد معمولا از سنگ هایی با ضخامت بالا در این بخش استفاده می کنند.

 

بهترین سنگ برای حمام چیست؟

بهترین سنگ برای حمام یا دستشویی سنگ های چون سنگ مرمریت، سنگ گرانیت و برخی از سنگ های تراورتن می باشد که هرکدام از این سنگ ها دارای مدل های مختلف با ویژگی های متفاوت می باشد. نکته ی قابل توجه این است که اگر شما از سنگ های تراورتن برای حمام خود استفاده می کنید باید حتما سطح این سنگ ها با مواد نانو کاور شود و هر سال این کاور را تمدید کنید تا سنگ شما دچار خرابی یا شکستگی نشود. برخی از بهترین سنگ ها برای حمام یا سرویش بهداشتی عبارتنداز:

 

سنگ های گفته شده در بالا از پر استفاده ترین و بهترین سنگ برای حمام می باشد البته به این نکته باید دقت کنید که سلیقه و بودجه ی شما نیز در انتخاب و به کار بردن این سنگ ها دخیل می باشد برای مثال برخی از افراد از تخته سنگ های برای ایجاد یک فضا و نمای روستایی استفاده می کنند که حال و هوای خاصی را به منزل خود بدهد در هر صورت استفاده کردن از هر نوع سنگی مانعی وجود ندارد و شما میتوانید به صورت آزادانه و آگاهانه از انواع سنگ ها استفاده کنید.

بهترین سنگ برای حمام چیست؟

 

کلام آخر

ما در این بخش سعی کردیم بهترین سنگ برای حمام یا سرویس بهداشتی را به شما معرفی کنیم و ویژگی های یک سنگ خوب برای استفاده در حمام را به شما یادآور شدیم امیدواریم این نکات گفته شده به شما کمک کند تا یک انتخاب خوب و درست داشته باشید لازم به ذکر است که ما در سایت خود تمامی سنگ های مناسب برای ساختن حمام یا سرویس بهداشتی را داریم که شما به راحتی میتوانید آن ها را سفارش بدهید و از کیفیت بالای این سنگ ها لذت ببرید. پیشنهاد ما: بهترین سنگ کرم ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *